Dagvill!

Hjälp! Jag är vilse i veckan!

Bestämde tidigare i veckan, eller var det i söndags? Att jag och Evelina skulle ta en fika på stan på torsdag då det var längesedan vi var och fikade.

Jag får veta att jag måste jobba imorgon och är helt övertygad om att det är onsdag idag. Tittar på datumet på datorn och vägrar inse att det är tisdag idag. Fel datum på datorn tänker jag. Hur jäkla vilsen kan man vara?

Personlig assistent sökes! Fast det heter kanske sekreterare om man inte är förståndshandikappad eller dylikt?

Näe, nu måste jag fortsätta med maten så jag inte dör hungerdöden.

Förresten, finns det tävlingar i glassätande? Jag skulle vinna.

Kommentarer
Postat av: Nina

Haha du har umgåtts för mycket med mig :D

2007-03-13 @ 23:05:29
Postat av: Evelina

haha men jag vill ju inte att han ska dö :P haha..

ja de är ganska lätt att bli förvillad av dagarna :P

Postat av: Evelina

Jag vet jag är jättefeg :P

2007-03-14 @ 16:52:46
URL: http://Http://lonken.blogg.se
Postat av: Robert

Oh gud, vilken söt kille.Jag som trodde att världen var full av fjolliga killar , men du får en och gråta av glädje.Allt som saknas är bröloppskläningen och jag tror nog att du passar perfekt i den.

Puss på dig älskling

2007-03-16 @ 12:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback