Idag känner jag mig lite tecknad, lite overklig

Söndag kväll, helgen är slut. Jag som såg fram emot en långhelg med ledig fredag. Vad blev det av det? Massa åkande. Det har blivit en bra flock med mil i helgen. Men vad tusan, familj är topp prioriterat tillsammans med vänner.

Sammanfattningsvis så har helgen varit riktigt trevlig med många skratt och mycket glädje, nya bekantskaper och fräscha ansikten. Lagom helt enkelt. Jag mår bra, jag är tecknad. Är man tecknad kan inget vara dåligt.

Nästa helg blir det krogrunda som det ser ut. Vem är på? Jag tror att planen för en gångs skull är att bli så full att man platsar på zoo. Fyllesjuk så man har frossa och skakar som en febersjuk bög i ett sparrisfält. En riktig karate-fylla.

Det var längesedan jag ens var i närheten av något dylikt och det lär sluta med ett par kalla i glada vänners lag, lite bus och sus. Sedan lugna gatan. Men vem vet.

Jag är tecknad och livet är bra.

Kommentarer
Postat av: Michelle

jag är alltid på ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback