Jag har blanka golv och luften den är gratis

Nåja, inte riktigt, luften är gratis men golven är rätt oblanka. Det är något som står på agendan imorgon. Operation storstädning/packning av lägenhet. Bra tajming med julen och allt, så jäkla dumt att dom stoppar in den bara sådär med kort varsel. Jag som har massor att göra. Ska nu iväg och städa iordning i min andra lägenhet som jag ska flytta in i under tisdagen. Jag säger då det, det blir spännande det här, tidsmässigt iaf.

Nej, nu är det dusch och sanering av sig själv. Sedan tvättmaskinsstoppning och klädpåtagning, ivägtillstanåkning och ihopgrejjsplockning, sedan hemtillmigfarning och ombytesfixning, upptillÄlandsbroåkning och middagsätning.

Sedan kanske det blir fikapåstanträffning med goa vänner. Hoppas. Tjipp på en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback