Internet hemma, nu blir det lite mer plottrande på bloggen...och knullande grannar

Sådär, nu har man internet igen, känns bra. Ska vara lite mer kreativ med bloggandet nu.
Inflyttad i stan är man också, börjar komma iordning lite nu. Trivs riktigt bra, bara badrummen som är lite lyhörda.

Satt och gjorde nummer två och läste en tidning häromdagen, så hör jag en massa höga stönande, tänkte: WTF!
Det var inte bara högt, utan väldigt högt. Mina grannar vägg i vägg har ett sexliv iaf! Men dumt att inte knulla i badrummet då när det är så lyhört? Herregud, var tvungen att titta bakom duschdrappperiet om dom var där, lät nästan så. Men det var dom som tur var inte men jag vet inte om jag blivit förvånad om dom varit där.

Nästa gång dom är sådär högljudda i badrummet ska jag knalla över med en gagball och plinga på, be dom att vänligen nyttja denna vid nästa vilda könsliga umgänge i våtrummet. Hoppas dom har jobb i vanliga fall och inte ska knulla i badrummet hela dagarna. Får nog sätta upp en lapp med min blogg-adress på deras dörr om det fortsätter. Då kanske dom känner sig uthängda. Och nej, det bottnar inte i något slags avundsjuka överhuvudtaget. Men jag vill gärna slippa tro att dom knullar i mitt badkar när jag borstar tänderna.

Nu kikar jag tv och slöar. Cheerios!

Kommentarer
Postat av: Ollee

Haha, samma bekymmer som vi hade förut dvs. Jag la fram förslaget till morsan att ja skulle slänga ner en munkavel i deras brevnedkast, hon trodde att dan efter skulle det ligga ett par öronproppar innanför min dörr :P Som tur är har det upphört! Eller så har vi fått sämre hörsel :)

Postat av: Emma

Och du menar därmed att jag klagar? ;) Hehe..

2008-12-31 @ 14:34:51
URL: http://twentysomething.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback