Arbetsdag, arbetsdag och hundbäbis

Jag borde sova för en stund sedan, men det gör jag inte som ni kanske förstår.

Jobb som vanligt idag, sedan lite mera jobb. Färdig runt 21:30 och då åkte man och hälsade på storasyster som skaffat hundbäbis. En liten söt Jack Russel valp som snart vuxit upp och blivit en hoppjerka. Toksöt liten krabat!

Fast deras stora vovven, Rottweilern Rocky är lite småskeptisk till den lille, som förövrigt heter Thrux. Tuff liten krabat.

Bilder kommer imorgon.

Över till annat, jag krockade nästan idag.

Kommer åkandes på bergsgatan, man tittar som vanligt på flickor, dum ovana. Jag ska sluta med sånt. Då, när jag intet ont anandes tittar åt ett annat håll, då är det en dum jävla idiot som stannar för rött ljus! Har ni hört så dumt? När jag är upptagen med annat än att köra bil. Fick pallnita med släpvagn och allt. När arbetskollegan frågar vadfan jag tittade på, då svarar jag "en tant..." och börjar asgarva. För så var det faktiskt. Tyckte jag såg en fräsch blondin i en bil bredvid, men det var falskt alarm, det var en gammal tant på sisådär tjugotvåtusen år. Snacka om nitlott. Skojj att förklara att man krockat för att man tittat på en tant. Nu blir man kallad Grilf hunter snart. Grandma i like to fuck.

Jag som inte ens gillar blondiner speciellt. Herregudars, jag kanske är desperat? Men då är frågan, efter vadå?
Inte fasen blir det en grilf, milf, eller filf eller någon annar -ilfare heller. Jag borde skämmas, tur man är för dum för sådant.

Nej nu ni kära vänner, nu ska jag sussa så jag orkar fika imorgon på jobbet. Jag tror jag kommer äta ihjäl mig. Gjorde ett snabbt överslag idag på vad mitt ungefärliga kaloriintag per dag ligger på. sisådär fyrtiotvåtusenkalorier. Inte bra, tro på fan man ser ut som en gravid flodhäst i gummistövlar och tanga kalsonger med tangorabatt.

Goodnight sweethearts och tack för de värmande kommentarerna. Alltid roligt med lite feedback. Nighty!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback