Jag borde blogga retroaktivt...

Jag har varit totalt urusel på att hålla bloggen uppdaterad. Det har hänt en del roliga saker jag borde bloggat om. Men det, har som ni vet, inte blivit av. Ska ta mig i kragen och göra en retroaktiv bloggning någon dag.


Men för dagsläget blir det uppdate om helgen. Rätt slapp helg. Världens tröttaste och halvsjukaste Jojje har slappat.

Men helgen började inte så bra. Backade ut bilen ifrån jobbet i fredags och konstaterar att den är åt helvete.
Räknar med XX antal timmars mekande för att få ordning på den. Och mellan fem och tjugofemtusen i grejjer. 
Visar sig. Skojj skojj? NJE! Rätt less...

Lånade cabben av mamma och Fredrik, tack! Nu tar jag mig på jobbet imorgon trots att den bilen
borde sova vinter ungefär nu.

I lördags var jag chaufför åt Frida och Sandra, plus Jenny och en tjej till jag inte minns vad hon hette. Var förfestsällskap åt Frida och Sandra också en stund. Trevligt.

Idag har jag donat lite, tvättat, fixat och grejjat prylar. Ska felsöka min franska svävare imorgon efter jobbet.

Au revoir!

Kommentarer
Postat av: Marina

Dax för uppdatering my friend! :)

Postat av: michelle

äntligen har d skrivit lite i din blogg. trodde nästan du dött av ren tristess o inte kunde roa oss vanliga männsikor längre.. :D

2007-10-24 @ 23:58:10
URL: http://mischa3.blogg.se
Postat av: Frida

Men du nu var det ett tag sen sist det hände nåt på den här sidan =/

2007-10-31 @ 23:10:58
URL: http://fridabylliss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback