Lördag: Fest på norra Alnö! Alkoholdimma på norrlands Hawaii! Wiiiie!

Igår var det dags. Det var fest! Blev bjuden på Halloween fest för ett par veckor sedan av en underbar vän.
Det fåniga är att jag fått för mig att det var nästa månad, jag har så bra koll på tillvaron.

Jag brukar lägga ut ledtrådar när jag åker till jobbet om mornarna så jag hittar hem på kvällarna.

Dagen gick åt till att fixa, dona, trixa och joxxa. Beställa prylar till bilen min som bråkar ännu en gång. Bra fyndat Jojje! Köpte mig en relativt ny bil för att slippa jävlas hela tiden. Har aldrig haft så mycket probs med en bil. Lagt tio sköna lappar på grejjer under de stackars månaderna jag haft kärran. Fransk kvalité innebär att en baguette har bättre hållbarhet.

Duschade, tog ett par timmar på mig att välja kläder, jag är en tjej, jag vet. Det blev iaf lite alldaglig klädsel. Kan inte utklassa alla genom att vara snyggast och bäst klädd. Övervägde vuxenblöja och turban. Men nje, det blev inte så.

Färdig sist av alla. Transporterar mig till Sandra i Timrå, därifrån vidare med våran skjuts och hämtar upp andra Sandra och Jörgen. Ut mot de djupa skogarna som varit vittne till kidnappning och polisjakt dygnet före. Kommer till festen, känner ungefär de jag kom med. Och Carro, festinnehavare såklart. Men vad gör det. Socialt monster som man är ordnar man det ganska snart. Var med på ett hörn i 8-bits orgien i vardagsrummet, drack grogg och öl och fan vad skojj det var! Inte så onykter som jag hoppats på. Men jag är alltid mig själv iaf.

Tror en del personer blev lite skrämda av mig. Fick en tillsägelse i bilen av Sandra att jag inte fick dricka mer. Då hade jag druckit en öl och andra Sandra tilrättavisade henne genom att säga att jag alltid är sån där. Bättre blir inte livet.

Kort finns på 
Sandras bilddagbok Livet är en fest och jag är alltid bjuden!

Tack alla gooa människor för en kanon kväll!


Fick tyvärr inte med mig min kamera, måste dona det. Den har gått i förtidspension, isch!


Kommentarer
Postat av: Marina

Hahahaha ÄNTLIGEN! Som jag har längtat! Dina bloggar är alltid överlägsna. Det är som att läsa en rolig bok :P Haha. Mer Johan-blogginlägg åt alla! :D Hoppas du har det bra! Kramar!

Postat av: Frida

Kul å ha dej tillbaka på bloggen Jojje :D

2007-11-05 @ 19:09:47
URL: http://fridabyllss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback