Spontan tanke efter härligt festande

Nyss hemkommen ifrån Evvy, tusen tack för att jag fick sova hos dig vännen!

Jag blir som tur är aldrig riktigt bakfull, mår på sin höjd lite krasst en timme eller två. Man vaknar och är lite törstig, mild huvudvärk och en mage i uppror, det är sviterna efter alkoholintag för min del. Aldrig värre än så.

Magiska sjukan, den då man ligger i sängen och försöker prata Klingon med en skurhink 
alternativt knäböjjer och tillber den där vita, i bästa fall, porslinstronen, är något som jag aldrig drar på mig.
Klarar mig i regel väldigt bra, runt lunchtid brukar jag vara iform för att kunna ta en löprunda eller något annat tokigt.

Men dagens spontana tanke efter hemkomst: Fan vad skönt det är att få komma hem och skita på sig egen toalett!
Det känns befriande, lättnad, no shit!, på något sätt. Och nej, jag är inte som andra men jag är bra på att vara mig själv.

Referat av gårdagen med diverse bilder kommer under dagen. Nu ska jag fixa mig en espresso eller fem.

Jag vill ha längre semester, jag vill ha högre lön, jag vill ha lördagsöppet på bolaget så man slipper den jävla kön.
Det sägs att jag skrålade sådant igår samt att jag hade en groda i fickan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback