Onsdagsmåndagen

Visst blev det en onsdagsmåndag. Imorse påväg till jobbet körde jag nästan över grannens hund, det vore en snygg start på arbetsveckan. Har man en hundvalp som man inte har pli på, en vovve som inte har vett att hålla sig borta ifrån stora, fyrkantiga metall lådor som kommer farande i sisådär sjuttio kilometer i timmen, kan man inte ha koppel på hundfan då? Och det där puckot till granne, kommer nerlallandes med andra vovven glatt i koppel och vinkandes. Ge fan i att vinka och köp ett koppel till så jag slipper pallnita och få puls på trehundrafemtiosju!

Soft första dag på jobbet. Har rätat gravstenar hela dagen. Helvete vad petig folk är när dom dött. Sån ska inte jag bli. Mig kan ni få spika in i en ikea garderob, hälla på lite diesel, samla ihop askan med en grovdammsugare och sedan slänga påsen i sjön eller så. Märkvärdigare vill inte jag ha det. Är jag lika död så gör det varken till eller från.

Fast det är fint att få betalt för att sola. Så jäkla skönt att få vara ute i sommar! Dessutom beställde jag fint väder hela sommaren och regn bara på nätterna. Så vaxa bikinilinjen, solen kommer skina!

Förövrigt? Precis hemkommen och överväger att käka något innan jag gör lite mer nytta.

Kommentarer
Postat av: evelina

Nina I want some update från helgen :D

2007-05-02 @ 19:36:18
Postat av: evelina

haha oj jag skrev i fel blogg :P så äre när man är trött :P så föregående kan du ju ta bort haha :D

2007-05-02 @ 19:37:13
Postat av: Jojje B

HAHA! Snacka om att jag är i kontakt med mitt kvinnliga inre! nu misstar du mig för Nina också. Vet inte om jag ska ta det som en komplimang eller inte. Förmodligen får Nina ta det som en grov förolämpning :P

Postat av: evelina

haha jag satt med hennes blogg uppe samtidigt åsså skrev jag när när jag pratade med syrran :P haha.. såg precis när ja skickade det att det hamnat fel :P hah!

2007-05-02 @ 21:37:16
Postat av: Anonym

Sundström är great. Valborg blev ruggigt lugnt. Satt hemma med en sjukling. Blir det ös på lördag?!

2007-05-02 @ 22:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback