Lera är underbart!

Nu handlade det inte om gyttjebrottning, eller jo, lite. Fast med mig själv.

Fulltempo terränglöpningsrunda, en kortare, 3km, fyfan vad underbart!

Tänk dig gungfly, lera, myrmark, surhål, ris, snår, stockar, stenar och att du får balansera på nedfallna träd, plaska dig fram i vatten som når till midjan och skita ner dig rejält. Så såg min löprunda ut idag. Så vansinnigt skönt!

Förmodligen är jag lite retursystem i skallen (pantad i kolan) som tokflinar och är rent lycklig efter något dylikt. Ursäkta den dåliga ordvitsen som inte syftade på underlaget för dagens löpning men mycket väl hade kunnat göra det. Nu är det snart natt. Beppes godnattstund vore fint.

Jag är en gris, du är en gris, alla är vi svin på sätt och vis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback