Ny dag, nya äventyr

Nåja, nu ska vi inte överdriva, jag har inte haft så mycket äventyr på sistonde.

Vaknade tidigt, har pysslat och donat lite, dragit ett varv med snabeldraken (dammsugaren, inget annat, tyvärr damer)
Såg sedan att syster yster ringt som ett skållat bergstroll. Det dropper in vatten genom taket på deras lägenhet så hon undrade om jag kunde hämta den fyrtassade killen med blöt nos. Jajjemen sa Jojje.

Så nu börjar äventyren. Lekstund med Rocky the Dog hela dagen. Återkommer sedan med lite bilder och skildring av eventuella äventyr.

Kanske ska passa på att undersöka hans torrfoder, det kanske inte smakar så illa? Någon som vet?

Parantes: Jag drömde väldigt märkliga drömmar inatt. Kidnappad i Harmånger för att tvingas till sexuellt umgänge med en inte alls speciellt ful tös. Det hela framför tre kidnappare med automatvapen. Å andra sidan. Närmare sex än så har inte jag varit på sistonde så...

Evelina: Om du tycker jag har konstiga tankar skulle du veta vad jag drömmer. Till och med jag blir rädd/faschinerade/konfunderade. 

Jag får säga som Malle, Adios Flamingos!



Kommentarer
Postat av: Evelina

du de lät som en riktigt bra idé! haha :D

Postat av: Malle

Åh, jag är citerad. Stolt! ;)

2007-03-09 @ 15:42:01
URL: http://malinkraft.blogg.se
Postat av: Evelina

Haha jag tror inte jag vill veta vad du drömmer :P

2007-03-09 @ 17:40:17
URL: http://lonken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback