Gårdagen, melodifestival, TP och gooa vänner!

Wohoo!

Mitt huvud börjar bli lite lättare att bära nu. Men min hjärna är fortfarande ledad som ett gyro. Eller så är det mitt vardagsrumsgolv som leker båt, tuu-tuuuut!

Tack för en toktrevlig och rolig kväll go vänner! Det var jätteroligt!

Fast jag förstår inte varför ni alltid ska se till så jag blir så jävla full? Min drunken-skill är att bli ännu fullare. Håhåjaja!
Jag åter kommer med bilder och beskrivning av kvällen framöver när jag fått lite koffein i spritomloppet.


Kommentarer
Postat av: Emma

Min hjärna däremot känns kokt. Men jag ska fan ge mig i kast med ett träningspass sen ändå!

Postat av: Anonym

haha tror du lyckades supa ner dig själv utan vår hjälp ;) vi stod för uppmuntringen bara!

2007-03-11 @ 12:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback