Angående dagens fråga, se två inlägg ner

I brist på insikt om mina konstiga egenheter så ligger bloggutmaningen på is nån timme till.
Håll till godo med följande tankar tills dess.


Magsjuka som resultat av fittslickande. Klassificeras det då som sexuellt överförd sjukdom?



Internet, vad härligt det är med internet! Alla dessa desperat killar (så som mig själv men jag har inget att göra med följande tankar utan dessa är endast utlägg baserat på mina tjejkompisar erfarenheter)

Vad är grejjen med killar och nakna tjejer i webcam? Vad är det som är så jäkla fachinerande?
Uppenbarligen händer det väldigt ofta i MSN konversationer att killar tjatar på tjejer om att dom vill camma och helst med en icke påklädd tjej, att tjejen ska utföra diverse sexuella aktiviteter i cammen och väldigt gärna skicka filmer på sexuella aktiviteter.

Hur kåta kan killar bli? Är det sant att blodet inte räcker till både hjärna och kuk när det börjar strömma till där nere? Är det därför killar är så satans dumma? Killar är djur, påstå inget annat. Jag vet, jag är själv kille! Åtminstonde brukade jag vara det. Mer om det nedan.

Vad är det som är så lockande med att se nakna tjejer i cammen? Prova någon av alla dessa sidor med bilder/filmer/noveller/gud-vet-vad som finns överallt. Spelar snart ingen roll vad du söker på så ploppar det upp ett kvinnligt reproduktionsorgan i ansiktet på en intet ont anande användare i jakt på kunskap.

Killar, ni gör narr av er själva! Försök vara lite trevliga, konversera artigt i åtminstonde tre meningar innan ni frågar tjejen vad hon har under blusen. Efter fem meningar kan ni fråga vad hennes dildosar heter och först efter tio-femton meningars artigt konverserande kan ni plocka fram banjon och spela sista färden. (Killar har inget tålamod så det kommer aldrig gå så långt då konversationen verkar bestå av ett, på sin höjd, "hej" innan han frågar om hon kan skippa kläderna och putsa bävern i cammen.

När blev killar så dumma? Bara för att tjejer har en kortskåra istället för den kära köttfiolen som ibland tycks vara självspelande. Så betyder inte det att ni kan dra visa-kortet, välja signaturköp på menyn då det saknas kod-dosa och beställa en film. Vart fan var ni när det var biologi i skolan? Ni har blandat ihop tjejer med de där automaterna som brukar finnas på matvaruaffärer. Stoppa i en femkrona, vrid på vredet och sedär, där kom leksaken.

Killar, killar, killar, sex är inte så enkelt. Det handlar om kommunikation. Kommunicera, vara lyhörda och fokusera på annat än sprutpåken.

Ja, jag är kille men önskar att jag inte vore det. Jag vill ha en egen kategori och inte bli insorterad bland alla dumma djurliknande, testosteronstinna, kåtdimmiga typer.

Hotbrev och dödshot kan ni maila till mig.

Internet har avpersonlighetiserat konversationer och tillåter detta bruk. Det är samma killar som beter sig sådär som går runt och stoppar händerna innanför tjejers byxor och tror att dom blir kåta av det.

Kan ni åtminstonde en gång i veckan se något som inte består av 90% silikon och 10% stenhård jätteballar i närbild?

Läs en bok!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Men om man är tjej och jäkligt kåt då? :P

Postat av: Anonym

jaså inte? är jag undantaget som bekräftar regeln eller va man nu säger? :P Hehe..

2007-03-12 @ 20:27:58
Postat av: Michelle

Haha skicka en film där tjejen suger av en häst o hästen kommer världens sats. sen hör man inget mer än att man är en sjuk jävel och att de aldrig komemr bli hårda igen :D

2007-03-12 @ 20:34:03
Postat av: JojjeB

Michelle: Ja varför skulle du skicka den filmen till mig va? :P

2007-03-12 @ 20:35:08
URL: http://jojjeb.blogg.se
Postat av: Nina

Ibland älskar jag dig ! :D

2007-03-12 @ 22:05:14
Postat av: Evelina

Hehe.. De har du nog träffat! :D

Jag blev förresten frågad på jobbet idag om jag va oskuld av en 85 årig gubbe! :D *asg*

2007-03-12 @ 22:17:50
URL: http://lonken.blogg.se
Postat av: Evelina

Haha gu va äckligt :P

Äsch när du har haft sex så borde dom ju ha varit kåta! Annars går de ju lite trögt :P

2007-03-12 @ 22:24:04
URL: http://lonken.blogg.se
Postat av: Ollee

Ja ska inte försöka få nån panik.. det finns nog andra som kommer stå för den :P
Och tyvärr äre värdelösa tullregler, man får bara ta med sig en liter sprit hem. Värdelöst!

2007-03-12 @ 22:41:33
URL: http://ollee.blogg.se/
Postat av: Malle

Hehe, fan vilket bra inlägg. Lovely!
Det är ju så underligt med vissa pojkar!
Han: Tja babe!
Jag: Hej
Han: Camma?

Alltid.

2007-03-13 @ 09:25:15
URL: http://malinkraft.blogg.se
Postat av: Anna

Hahahah...skrattar högt för mig själv! Underbart inlägg, som jag hoppas att många killar läser för att få sig en tankeställare! Lovely!

2007-03-13 @ 10:48:34
URL: http://minholk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback