Någon har slagit upp ett hål

Godafton

Nu är jag struken ifrån röda listan över akut utrotningshotade djur. Nej, jag ska inte/har inte blivit pappa. Det vore förövrigt, nästan, tekniskt omöjligt. 
Det blir förmodligen lite skrivet här även i fortsättningen då det ser ut som om jag kommer jobba
massor mer än vad jag gör nu i fortsättningen. Men det är bra och känns roligt.

Förövrigt har jag, som ni kanske märker, börjat kravla mig upp ur mörkret och osynligheten. Har som ni, mina vänner, säkert märkt varit rätt asocial och osynlig en tid. Diverse anledningar och icke anledningar. Tiden är den främsta.

Trvs förövrigt tokbra på jobbet och dagarn bara svischar förbi, svirrande fort. Svirrande är ett snabbt ord, bra ord.
Ni läsare får nu blir "svirra" ambassadörer för ordet "svirra" så sprid nu "svirrandet" som säd i vinden mina små kycklingar.

Det var lite kortare om tillvaron, kommer mer existensiellt om en stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback