Cyankalium, polonoium och botulinustoxin

Jag behöver energi, känner mig tom, orkeslös och ligiltig. Då har arbete blivit ett gift att räkna med. Något närmast beroendeframkallande. Känner mig rastlös, trist och grå så fort jag inte gör något. Tiden måste gå!

Jag vill ha höst, hösten innebär förnyelse, förruttnelse och sönderfallet är starten för något annat och nytt.


Höst men rasslande löv, busiga vindar och friska fläktar.

Höst, sån där höst när vinden leker kull med löven runt trädstammarna, när färgerna är dova och vackra.
Det speciella stillsamma höstljuset.

En vårpromenad i hösten. En tid för tanke, en tid för ro. En tid för nytt, en tid för att gro.

Jag odlar tankar, snart är dom färdiga att skördas.


En tavla, ett träd och ett tak.

Phalenopsis och pilträd. Bark och blommor.

Idag är morgondagens gårdag, en stilla sjö och fågelsång.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Äsch du är alltid kul å va med :D Så jagtycker vi hittar på nåt! :D
blä för hösten :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback