Torsdag, fredag och nu är det lördag, tror jag...

Torsdag: Slutade två ifrån jobbet, hem, donar lite. Mamma ringer och undrar vad jag gör på fredag för lillasyster vill tydligen flytta hem ifrån stockholm. Jag kan inte på fredag så jag föreslår att vi åker nu.nu. Sagt och gjort. Hyrde släpvagn och brummade iväg i min franska silverbaguette. Hemma runt sju på fredag morgon, tur man var ledig. Ett par timmars sömn fram till tolv-ett sedan iväg på lite ärenden.

Och nu är det fredag: Ringer Evvy och undrar om harmångersplanen fortfarande står fast, det gör den. Så vi dundrar neröver runt åtta tiden. Kommer fram till yttre bortre och långtbortistan. En loge vid en sjö i en skog.
Det rullar in bra med folk och det visar sig att det är riktigt trevligt folk. Till och med så att jag tyckte det, trots att jag var nykter. Torde vara ett gott betyg?

Lite eld, lite trubadur med akustisk gitarr och väldigt trevligt sällskap. Soft kväll med nytt folk, sånt gillas!
Sedan att det fanns en del vackert att vila ögonen på i form av en toksöt, och tilika jättetrevlig tös ifrån uppsala med världens vackraste ögon, gjorde inte saken sämre. Nästan så man kan överväga att handla skor i uppsala framöver...
Om någon som var i Hånick läser detta, var jag asocial så berode det på total utmattning och elak sömnbrist.


Klockan blir runt halv tre när vi börjar rulla hemöver, en tur runt i harmånger för att släppa av lite folk och sedan är det E4 norr. Siktet inställt på mAx och mAt. Gott! Sedan bar det hemöver för sömn!

Tack för en trevlig kväll igår Evvy! Lura med mig på fler sånna saker!

Hemma runt fyra-halv fem och vaknade halv fyra. Jag behövde sova.

Idag: Får se vad planen blir, finns lite uppslag. Curising i huddik, softande på uteservering, bio, eller något annat?
Vem vet, vem vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback