Tisdag, med t, som i trevligt

Började som vanligt med att klockan ringde vid fem, drönar mig kvar i sängen en stund för att så sakteliga förpassa mig till duschen och därmed vakna. Sedan kläder på, in i bilen, ta med tidningen och iväg på jobbet. Frukost där, ombyte till arbetskläder och sedan har jag plaskat i regnet. Trevlig dag ändock.

Hämtar Evvy på hemvägen, åker till Nina och droppar henne där för att vi skulle göra klart vårat projekt. Jag snurrar hem och donar med lite papper, bland annat bilförsäkringen, 2900:- jippie! för ett halvår. Usch!

Brummar ner till Nina där vi pysslar en stund och fnissar så sött. Bea stressar förbi och verkar ha så bråttom att hon knappt hinner med sig själv. 

Sedan bär det av till Biteline för käk, pizza för mig och tacos för dom andra. Trevlig kväll. Tack kära vänner!

Imorgon åker Nina och Bea till USA, Kommer sakna dom! Hoppas ni får en trevlig resa girls!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Ja jag hade oxå trevligt :D Klart de ska göras om! Synd bara att vi blir mindre å mindre personer kvar att göra saker tillsammans :( *snyft*

Postat av: Evelina

Haha ja om man tänker så :P Kan ju verka rätt logiskt :D hehe..

2007-07-11 @ 19:42:34
URL: http://lonken.blogg.se
Postat av: Marina

Vi kommer ha suuuuperskoj! Idag ska vi iväg och kolla på Air and Space Museum. Kolla på planet som släpte bomben i Hiroshima. Ganska läckert :D Dom har inte sagt nå om en present! Nu vart jag nyfniken :P Hahaha! Iiih så spännande! :D Kraaaama

2007-07-13 @ 18:18:32
URL: http://marinahamberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback