Översikt

Dagen som sådan: Vaknade vid nio, ringde Nina vid tolv, då sov hon fortfarande, körde upp henne ur sängen och vi begav oss mot birsta för att inhandla diverse material. Blev lite diverse och jag fyndade ett par schysta pjucks. Tvärnöjd. Behövde ett par bruna loafers. Styde fransosen mot stan och en fika på coffe house, vi låg i bakhåll för evelina på vägen dit också. Sedan begav vi oss mot det Skogska residenset och inväntade Evvy för att därefter konstruera, kreativisera och kompilera något jag inte kan avslöja mer om ännu. Riktigt roligt och många höjda ögonbryn ifrån föräldrarna Holsten-Skog.

Jag undrar i mitt stilla sinne vad dom har för tankar om oss numera.

Nu är det nattsova och sedan jobb-jobba. Tisdag är det en preliminär tacokväll inbokad. Sweet!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Va spännande :D Jag ser fram emot att fortsätta jobba på vårat projekt! Hihi!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback