Måndag, fan vad skönt!

Då är det snart helg igen. Nu doftar det underbart ifrån mitt kök, har mat som puttrar på spisen, italien inspirerat. Jag har fastnat lite i det köret men jag gillar de rena fräscha smakerna. Tänk vad gott det vore med en riktigt vältillagad barologrytstek. Gisses! Får bjuda in någon lycklig på middag nån dag framöver. Frivilliga? De flesta torde veta att jag är skaplig i köket iaf ;)

Till något annat, jag har knäckt två skitbra idéer, ska överväga att förverkliga dessa. Lurar på om dom inte kan ge viss avkastning. Får se, jag har så gott om idéer och mindre gott om genomföranden. Jag borde vara en idéspruta och katalysator. Någon som sätter igång en process och låter andra genomföra idéerna. Jag behöver driftiga, intresserad entreprenörer eller kanske intreprenörer om det finns de som redan är verksamma inom angränsande områden. Värt att klura på.

Skön dag idag, dock knepigt väder, vrångt liksom. Men man ska inte klaga. Jag tror bestämt jag ska bli seriös i min träning igen. Tokseriös. Börjar bli slapp i kroppen, iaf enligt mig själv, andra tycks inte hålla med men jag vet bäst själv, eller hur?

Äta och sedan löprunda kanske? Vore fint. Ta milen idag, behöver kilometrarna i benen. Måltid: 50min i dagsform. Vi får se. Återkommer sedan om det blir en runda.

Fan vad snygg jag känner mig i den nya jackan jag fyndade, tre tjejer som flörtade med mig idag på willys när jag handlade, nice! Men jag är ju så satans svår, dessutom vet vissa att jag fastnade lite för ett par otroligt vackra ögon för ett tag sedan. Drömma går ju :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback