Bilder ifrån fredagens krogsnurr -Edit!

Läs föregående inlägg angående kvällen. Trevlig kväll och ett mycket gott alkoholfritt alternativ till öl finns på Bishop Arms; Gaudi Radler. Citronigt, lite öligt och läskande. Rekomenderas!
 
            
Från vänster till höger: Evvy och jag, Eric, Evvy också jag som dricker Gaudi Radler, gott som fan!


        
Vänster till höger: Gaudi Radler, jag och Evvy och jag.


Vänner, jag gilar er! Eric: Din tur att supa ner mig i höst i brasilien, fniss


Fått klagomål på att det är två identiska bilder på mig, om det har jag bara en sak att säga.

EN SAK SKA DU HA JÄÄVLIGT KLART FÖR DIG, DET ÄR FAKTISKT JAG SOM ÄR KAPTEN PÅ DEN HÄR BÅTEN!
image51




Kommentarer
Postat av: Kapten Erika Warhol

Jäkla smurf! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback