Note to self:

Fungerar även som anslagstavla.
Note to self: Sväng förbi storasyster med jeans som skall bytas plus kvitto.

Ibland är det superbra att ha en storasyster som jobbar på Zara, speciellt när man själv inte riktigt har tid.
Tror jag ska knycka vovven deras nån dag. Men jag hörde att jag kanske får ett paketpris då, två för en.
Festligt!


Jag undrar fortfarande vad det är med lärare och ärthjärnor. Visar sig säkert.

Vi får se om det är lämpligt med ett utlägg här eller inte.


(stoff till inlägg, spinn vidare på Terriern Bush's öppna brev till Labradoren Reinfeldt)

Kommentarer
Postat av: Magdalena

haha nja, dom är liiite starkare än Piggelin, men dom smkar iaf päron^^ Mina nya favoriter, haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback