Vad märkligt!

Dagen började så som alla dagar börjar, jag vaknade. Trött och jävlig, jag förstår hur en överkörd grävling känner sig.
Drack lite kaffe, donade lite frukost och sedan satte jag mig i åklåda brumbrum och åkte in till birsta. Köpte lite kläder och börjar fundera på om jag glömde vakna innan jag for, när jag kliver ut ur en affär så ser jag mumintrollet! Vad i helvete tänkte jag, vet muminmamma och muminpappa om att han är här? Ingen jävla ordning på dagens ungdomar.

Jag skyndade mig att åka, vill inte hamna mitt i ett familjegräl med dom där Fredrik Reinfeldt look-a-like:erna.

Systembolaget nästa stopp, nu slipper man gå törstig iaf. Var tvungen att införskaffa lämpligt berusningsmedel till måndagen. Hade inte tänkt göra det med kryssninen till åland blev inställd pga sjukdom. Nu räckte det inte bara med uppvärmning ifrån Gröna Apoteket utan man fick slå på stort, nåja, större iaf.

Åkte hem, no shit vad oväntat, bytte om och åkte och jobbade lite. Så idag har man gjort lite nytta iaf. Överväger att diska undan lite och springa en snabb tango med skurkäppen men jag vet inte. Vi får se. Så mycket mer spännande har inte hänt ännu, kanske kommer.

Löprunda idag? Jag tror det, men benen är farligt möra och det där med att ta en "lugn" löprunda för att "mjuka upp benen" är inget jag förstår mig på. Det tenderar att bli fulltempo rundor iaf. Men varför inte? Blir aldrig mer än fel.

Kommentarer
Postat av: evelina

jaaaa va roligt!! vart ska vi vara då? :P

2007-04-28 @ 20:52:25
Postat av: evelina

hm.. njae hade inte planerat så långt än.. umgås du med tobbe å dom nåt nu? för isf får vi hänka med nicke som skulle va med dom. annars hittar vi på nåt annat själva :D nina kanske vill vara med oss med? :P om vi har tur hehe..

2007-04-28 @ 21:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback