Sådär, vilken orgie

Nu har man tagit en lugn löprunda för att mjuka upp benen lite efter gårdagens runda i annat tempo. Skönt!
Måste skärpa mig och börja träna stenhårt igen inför sommaren. Framförallt för att man mår så mycket bättre. Dessutom har jag inte så mycket annat för mig.

Hur var dagen? Ptja, som alla andra dagar. Har gjort lite nytta, trixat, fixat, donat, grejjat och mekat. Jaguarer is the shit.

Dagens tips: Gångjärn till jaguarer är inte bara att skruva dit. Mycket trix och mix. Usch.

Precis hemkommen, kom hem ifrån skruvandet vid åtta, bytte om och stack ut på rundan kvart över och ska hoppa in i duschen nu. Borde ha handlat idag men det får bli en annan dag. Nu ska jag gå i ide tills imorgon, eller nått.


Kommentarer
Postat av: Erika

Inte så mycket annat att göra? Är du ovän med berget eller? ;P haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback