På begäran: Lista

Utmanad av Linda

Tre saker jag inte förstår:
-Varför det alltid är förmycket månad kvar i slutet av pengarna.
-Varför det inte alls är "Lett å vinne" på Keno. Falsk marknadsföring!
-Jag ångrar mig, förstår allt. Säg det inte till någon men jag är allsmäktig.

Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet jag sitter vid:
-Mobil
-Kaffeglas
-Alla betalda räkningar för den här månaden

Tre saker jag gör just nu:
-Dricker espresso
-Surrar på msn
-Överväger att införskaffa frukost tills imorgon.

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
-Besöka samtliga kontinenter
-Genomföra en mängd multisporttävlingar
-Bli kidnappad

Tre saker jag kan göra:
-Laga mat
-Bli fullast
-Bli ännu fullare än fullast

Tre saker jag inte kan:
-Dö, jag är odödlig. Nästan gudomlig.
-Ligga med Fredrik Reinfeldt, sex med djur är olagligt i sverige, eller? (Mumintroll är djur va?)
-Ha fel, jag har alltid rätt.

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
-Min mamma
-Din mamma
-Någon annans mamma

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
-Skrapa tre lika på triss
-Välja rätt siffror på keno
-Hypnos

Tre favoriträtter:
-Det mesta är gott, rätt tillagat.

Jag utmanar ingen, jag är självupptagen och skiter i vad andra tycker, eller nått.









Kommentarer
Postat av: Linda

Wiiii! :D

2007-04-28 @ 22:42:03
Postat av: Linda

Haha, det var ungefär vad Andreas sa. "-Det ser ut som ett förkläde!" Aja. I liked it och det är väl egentligen det som är det viktigaste. Även om det skulle kännas jävligt värdelöst att gå på stan tillsammans med Andreas klädd i något som han tycker jag är skitful i.

2007-04-28 @ 23:19:07
Postat av: Linda

Vi är ju födda samma år! Inte fan var det så mycket kläder med det stuket i Finspång. Iofs är det allmänt känt att östgötar är lite efter...

2007-04-28 @ 23:39:03
Postat av: evelina

hej sorry att ja inte kom ut på msn men syrran satt här hela kvällen. ville inte börja tjata på henne om datorn. jag ska ner på stan nu men jag hoppas att jag kan komma över datorn när jag kommer hem :P

2007-04-29 @ 11:57:10
Postat av: Ollee

Jag hinner nog inte bli frisk till den sista, eftersom det är imorrn :P men till den femte så ska ja va på benen ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback