Jazz-å

Jajjemen, började dagen med en hel del städande, fixande, donande och bonande. Lugn nu Johan, du bonade inte golven men det var inte långt ifrån. Hursom helst. Städning har varit på agendan. Fint, rent, snyggt och ingen disk. Tvättat har det blivit också.

Kvällen har annars bjudit på en underbar blanding av jazz och folkmusik och den sötaste dragspelstjej man någonsin sett. Så jäkla rolig spelstil, man bara toklog hela tiden för hon var så rolig att titta på när hon fladdrade med skallen medans hon spelade. Ja se finskor, inte sådana man har på fötterna då utan de ifrån vårt östliga grannland. 

Nu är jag trött och ska vila mitt vackra huvud. Another day, another way my friends.


Jag måste verkligen skärpa mig, dags för lite samhällskritik framöver. Lite sätta fingret på den variga samhällsbölden. Måste bara ställa diagnos först. Imorgon är en annan dag, vi ses då.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Du är utmanad! Kolla min bloggför vidare info :)

Postat av: Evelina

haha ja de hade passat han :P

2007-04-22 @ 22:11:10
URL: http://lonken.blogg.se
Postat av: Emma

vi finskor är fina flickor vi. finskor har vi också på oss ibland. senast idag, även.

2007-04-23 @ 01:15:32
URL: http://hayes.webblogg.se
Postat av: Anna-Lena

Du har inte bloggat idag så jag får väl skicka grattishälsningen i ditt senaste inlägg. Grattis "lill jonken" från "gammelkusen" Anna-Lena.
Tänk att du blir hela 22 pannor!
Fy vad jag känner mig gammal nu när minsta barnet Berglin blir 18 i år ;-)
Kram A-L

2007-04-23 @ 22:43:10
Postat av: evelina

haha ja jag ska komma ihåg att skriva in de i min blogg. lär er av johan! ;)

2007-04-24 @ 12:13:59
Postat av: Evelina

Ja jag tyckte serien va riktigt rolig ;P Hehe.. Speciellt sonen i huset som hela tiden sa att han va utomjording :P

2007-04-26 @ 23:10:22
URL: http://lonken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback