Jag har blivit utmanad! (Ojdå, jag som är hårlös)

Ja, Evelina har utmanat mig. Bäst man lyder och donar det där då.


Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
Jag har bara bilderböcker. Närmsta jag kommer en mening är "Vad säger grisen?" -Nöff
Skämt och sido: "Några dagar efter min ankomst till till Teheran sa han följande på radio: "Jag måste tala om för er att strejker och sittstrejker visserligen var något som behagade Gud under den diktatoriska regimen. Men nu, då regeringen är nationell och muslimsk, gör fienden allt för att konspirerar mot oss. Och därför är det förbjuder enligt islamisk lag att organisera strejker och sittstrejker, eftersom de strider mot islams principer."
Ur: "Bland de rätttrogna" av V.S Naipaul. Som förövrigt är en fd nobelpristagare i litteratur.

2. Sträck ut din vänstra hand så långt du kan, vad rör du vid?
Jag tror det är en vägg, men det kan lika gärna vara en svårforcerad barriär till ett paralellt universum eller eventuellt en bakdörr till Skara sommarland. Hoppas inte, jag tycker inte om Bert.

3. Vad var det senaste du såg på tv?
Damm, jag borde städa. Förresten har jag ingen tv.

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är.
Jag lever inte efter klockan, äger ingen klocka, jag tittar på solen, månen och stjärnorna och höftar. Tar ett par stora steg upp på berget och tittar mot horistonten. Blir inte mer än fel.

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Håll käften! Jag pratar med mig själv! Sluta störa rösterna i mitt huvud!

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Jag är utomhus nu, nästan, bor i en barkhydda på ett berg.

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Mitt könsorgan, jag har rakat mig.

8. Vad har du på dig?
Jag är fattig, höftskynke och brun skokräm. Jag leker inföding.

9. Drömde du något inatt?
Jag har slutat sova, det är mycket roligare att lukta på gräsmattan.

10. När skrattade du senast?
Vad oseriöst, sånt sysslar jag inte med. Jag är lite som Bertil Enstöring i Skrotnisse.

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Se punkt sex, jag bor i en hydda. Förresten, jag har inte sex heller.

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Se punkt sju. Läs inantill för helvete.

13. Vad tycker du egentligen om den här utmaningen?
Jag ska skriva en bok. Den ska handla om hur tusan vi gick ifrån "Jag kan spotta längre än dig" till "Jag svarar intressantare än dig på min bloggutmaning"

14. Vilken var den senaste filmen du såg?
Tror den hette "Kodak". Den var gul iaf. Fast det var plastfilm på...äsch, jag vet inte. Plastfilm förresten, handlar den om rika tanter med många operationer eller barbie?

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Fler miljoner. Sedan skulle jag sälja dom till halva priset.

16. Försök berätta nåt om dig som folk inte vet om.
Jag är blyg, fast det vet jag inte om själv ens.

17. Om du skulle förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Jag skulle beställa varm snö, 27 grader varm snö som smakar smultron. Åt helvete med barnen i Afrika. Dom kan få lite varm snö så dom blir glada.

18. Tycker du om att dansa?
Dansa? Som att bli skitfull, låtsas att man tar del i någon uråldrig parningsritual och får sova i ett galonklätt rum?
Jag dansar bara om jag får ligga. I fyllecell alltså.

19. George Bush?
Jag tror han stöter på mig. Men han är äcklig, han är nog pedofil.

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke respektive flicka.
Varför är det här två punkter? Flickan skulle nog heta något annat.

22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Jag ska flytta till ett land som inte tillåter invandring.

23. Vad vill du att Gud ska säga till dig när du kommer till pärleporten?
"Jag har sagt åt dig fyra gånger redan! Du är för full! Du får INTE komma in, gå ett varv runt kvarteret så får vi se sedan"

24. Vilka fyra personer vill du ska svara på dom här frågorna?
Jag är inte intresserad av andra. Världen befolkas av mig! Mig och mig och mig! Bara mig!

Kommentarer
Postat av: Evelina

bara mig och min mamma ;)

haha lite annorlunda svar på frågorna :P jag höll på skratta ihjäl mig :D

Postat av: Evelina

japp de är bara jobb :(

jo jag såg ju det : D å jag gilla dina svar haha :P

2007-04-27 @ 23:28:16
URL: http://lonken.blogg.se
Postat av: malle

haha, malle diggar jojjes svar ;) som vanligt that is!

2007-04-27 @ 23:58:46
URL: http://malinkraft.blogg.se
Postat av: evelina

haha såklart jag kan min punk ;) hehe..

åh jag är avis! Jag vill oxå dricka spriiit! :D

2007-04-28 @ 10:05:49
Postat av: evelina

Ja jag läste det i lindas blogg :( Tråkigt at det inte blir av. Men vi kan väl supa tillsammans? :D

2007-04-28 @ 13:34:25
Postat av: Erika

Hahaha! Underbara svar! XD

2007-04-29 @ 14:31:36
URL: http://dumman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback