Dagen som sådan och gårdagen så som den var

Gårdagen så som den blev.

Lite kompletteringar angående gårdagen.

Jag har tydligen pratat i telefon med andra sidan atlanten, dvs min kära vän
Marina och så pratade vi med några amerikanare säger dom. Vad vet jag. Jag får helt enkelt förlita mig på mina kära vänners minne för jag har inget själv.
Utöver detta så har jag cyklat på en träningscykel baklänges, bakochfram. Sedan sjung jag om att jag hade en groda i fickan. Ni vet, James och Karin - Ebert. Knarkade barnsånger. Jag hade roligt, tror jag. Det låter så iaf. It's on the house.

Dagen som sådan.

Vaknade och kände mig oförskämt pigg, jag blir aldrig bakfull, ja jag vet, livet är orättvist. Diskade undan lite. Duschade, åt frukost och softade lite i solen. Frammåt fyra begav jag mig mot civilistationen och lämnade Evvys bil som stod kvar hos mig. Sedan skjutsade hon bort mig till mamma där det var påskmiddag. Mycket mat och massa prat senare är man hemma och planerar som bäst att inta ryggläge i soffan och kika på en Tintin film. Inga Tintin älskare som vill göra mig sällskap och kika på Tintin framöver? Jag har några Tintin men saknar en Tintin fanatiker att kika på dom med. Så tråkigt att se film själv.

Adjöss och tack för fisken. Eller som den kloka människan också sa: "Det som gör människan unik är att vi är det enda djur som har förmågan att lära av andras misstag och oviljan att göra det"

Kommentarer
Postat av: Evelina

Haha ja de har du nog rätt i haha :D Jag vill ut på mer äventyr!

Postat av: Caroline

BLIR ALDRIG BAKFULL??? Det var det mest orättvisa jag hört! Hoppas du blir riktigt eländig på söndagarna om några år istället! ;-) *retas*

2007-04-10 @ 00:01:32
URL: http://consonance.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback