Jag är en hamster

Jajjemen, städar och stökar bort gammal skit som jag tydligen ansett vara av något värde någon gång. Jag har tammefan sparat på allt! Jag är värre än gammmfolk, värre än gubben i filmen "Jägarna" som enligt utsago ansåg att vissa saker "...kan vara bra att ha om det blir riktigt kallt" men jag ska säga er det att så kallt att jag behöver ens en tredjedel av alla konstiga pryttlar, manicker och molijoxar jag hittat nu, så kallt kan det inte bli för den absoluta nollpunkten ligger på minus 273,15 grader celsius. Eller noll kelvin om man så vill.

Imorgon är det flytt som står på tapeten, konstigt uttryck, vem fan kan stå på en tapet? Jag försökte när jag tapetserade, gick inget vidare. Jag är rätt obra på tapetstående.

Ännu inte helt och fullt klar i lägenheten med småpillet, men så får det bli, som vanligt. Jag har aldrig bott i en lägenhet där jag fått fingrarna ur den bakre ringmuskeln och monterat tillbaka golvlisterna före utflytt. Jag tror det är en fetisch jag har, golvsockellöst. Kinky shit, nästan som bajsblöja, pannband och fulla schäffrar.

Nu går golvmoppen vidare till nya äventyr, Tjippitjoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback