Godmorgon eller som andra säger: Lunch!

Då har man snurrat runt i sängen som en propeller, varmt var det också så sängkläderna klibbade fast och där vaknade man. Inlindad som en kåldolme. Nästan så jag började fundera vart de hungriga infödingarna var.
Jag tittar mig förtvivlar omkring och det närmsta en inföding jag kunde se var en garderobsblomma, kuste var klar för att inleda operation uppstigning. Sagt och gjort, jag tog mig med mycket stoir möda ur min egentillverkade kokong och där steg jag upp, i full prakt som den fjäril jag blivit. Nej nej! Fel bok, fel saga! Det är en annan historia.

Kaffe.nu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe ja de va du säkert ;P Fast jag tror att jag va rätt så full ja med :P Detlåter som så åp er :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback