Bakfylla. Nu och då, en skildring.

Bakfylla...

Förut, när man var ung och viril var man inte alls lika trött, seg och mör i kroppen när man var bakfull. Man kunde utan problem göra en massa bus och knas även när man var bakfull. Jag blir förvisso aldrig illamående osv. Men nuförtiden blir jag så mör i kroppen. Känner mig flera år äldre!

Tadaaa: Trumvirvel!

Jag har en teori!

Det kanske beror på att jag groggar på whisky. Då whiskyn är gammal sprit, flera år, kanske åldern sätter sig i bakfyllan och på så sätt gör min kropp äldre. Säg tre år per grogg eller x antal timmar per centiliter. Då är min kropp in i helvete gammal nu. Någon som har en bättre teori?

Och nej! Det har ABSOLUT inget att göra med mängden alkohol man dricker, löjliga tanke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback