Mardrömmar

Jupp, hade nästan förträngt att jag drömde mardrömmar inatt, eller något snarlikt. Sovit dåligt, oroligt. Kvavt som fan också. Men en sak vet jag säkert, vaknade runt 02:00, slängde av mig täcket och öppnade fönstret.

Somnade om i godan ro, vaknade mitt i ingenting, fick för mig att det hängde spindlar ifrån taket och tänkte äta på mig, eller vad fasen dom brukar vara ute efter, slänger mig ur sängen, sliter tag i något tungt.

En telefonkatalog! Tack Eniro! Tänder alla lampor jag har och går på spindeljakt. Självklart fanns det inga spindlar.
Säkerligen bara en kombination av någon irriterande fluga som landade på mig och en dröm, säkert grundad i min näradöden upplevelse med spindeln i bilen häromdagen.

Lär ha väckt alla grannar, jag kanske skrek som en skolflicka, kanske inte. Vem vet.

Visst är jag macho? Jag, Terminator och Rambo. Bring em on baby!

Kommentarer
Postat av: Frida

Men LOL ! Dina inlägg är alltid så målande, känns nästan som man är med ;)

2007-07-24 @ 21:31:32
Postat av: Kapten Erika Warhol


Men äh, fågelparning är inte min grej! Jag ger upp, förstår mig inte på deras parningsritualer :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback