Blixtar och dunder

Lördag: Chaufför åt mamma och Fredrik, på väg till härnta mitt i natten börjar bilen bråka. Motordiagnostiklampan tändes och den går som en gustafsbergare ifrån -72. Totalt nedskiten och sunkig alltså.

Misstänkte antingen turbon, EGR-ventilen eller kammen som kuggat ett hack. Tror mig ha konstaterat att det är EGR-skiten. Skojj, undrar vad det kostar?

Söndag: Blixar och dunder vad det åskade. Slog tydligen ner hos grannen. Själv hoppade jag en halvmeter i köksfönstret. Big babooom! Som någon så fint uttryckte det i "The fifth element"

Uppdatering: Slog tydligen ned hos grannen. Small duktigt.

Nu väntar jag på att vatten tv:n ska köra klart programmet så jag har arbetskläder imorgon, planering, planering.

Sleeping the night away.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback