Livet är en hora och jag är pank...

Så harmoniskt känns mitt liv just nu.

Nåja, nu ska vi inte överdriva men det saknas lite glädje och motivation. Jag har fastnat i ett tristess-träsk där motivation och harmoni är lika sällsynt som tre glaciärer och en gejser i sahara. Men vad tusan, jag har mig själv att skylla, jag får rycka upp mig. Det är bara så att livet gått i stå, saker börjar förhoppningsvis lossna snart.

För att summera de senaste två veckorna:
Har haft en hel del att pyssla med trots allt. Jobbat lite, gjort lite annan nytta och ett och annat mindre äventyr. Var ljudtekniker på en femtioårsfest, en av killarna, eller säger man gubbe nu när han är över femtio?, fyllde femtio och dom är roliga de där galningarna. Synd att det är så sällan man får krana livespelningar nuförtiden. Måste marknadsföra mig lite.

Förutom det så har det varit väldigt lugnt. Men känner att motivationen så sakteliga börjar återvända. Har dock åkt på en trist förkylning som jag hoppas kunna död med lite whisky nu i påsk. Det ryktas om grillning, fest och eventuellt mer fest. Jag är inte den som är den. Jag känner för att marinera problemen.

Nu är jag inte riktigt seriös, det är inte alls så illa som det låter. Det finns glädjeämnen.

Återkommer framöver med lite roliga episoder, tankar och utlägg om saker och ting. Ska bara få ordning på tankarna så det blir läsvärt och underhållande.


En uppmaning såhär i påsktider:
image12

Jag säger som DiLeva: Även solen måste vila för att orka stråla på nytt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback