Det är inte så att jag vill skryta men...

Jag kan inte hjälpa att jag är så fruktansvärt bra, duktig och underbar.

Förstår att alla ni andra som inte är mig blir avundsjuka nu. Men hav förtröstan, Murphy hade måndag varje dag. Varför annars inse att livet är ett helvete och sedan dör man? Eller som han uttryckte det: "Om något kan gå fel så kommer det att gå fel" Och han har alltid rätt!

Tursamt nog så bekommer inte det mig ett dugg. Jag är den där killen som alltid har ett par centimeter luft mellan fötterna och golvet. Precis! Jag har lärt mig levitera, det är så förbannat dyrt med strumpor.

En dag närmare båt-åk, tuut-tuut. "Du ska ha jävligt klart för dig att det är jag som är kapten på den här båten" (Med finsk brytning)

Tur det börjat blåsa så mycket varje dag. Det är nog växthuseffekten som ställer till det men han blåser nog bort snart. mot oändligheten och vidare! (Faller med stil)

Kommentarer
Postat av: Emma

- Jääässå... inte så länge till va?
- vad menar du med det?
- Du är inbjuden på förhör hos Dahlens imorrn
- Jag har ingenting att dölja
- Inte? men det är väl ändå kaptenen som är ansvarig för lasten på båten, äre inte det?
- Åhhhh du din JÄVUL... *hytter med fingret*


Postat av: Emma

Jag kan fan 99% av alla citat ur Nile City ;)

2007-04-28 @ 00:14:02
URL: http://hayes.webblogg.se
Postat av: Jojje B

HAHAHAHAHA! Emma! Ibland är du förbannat rolig för att vara en bitter surkärring ;)

2007-04-28 @ 09:37:20
URL: http://jojjeb.blogg.se
Postat av: Emma

Bitter? Nej hörredu, det vet jag INGENTING om. Du får tala med TORD istället

2007-04-28 @ 12:21:19
URL: http://hayes.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback